29 July 2008

Orang KL Ni Sosial La.....

Habis jugak semangkuk maggi goreng ekstra pedas yang tak pedas langsung.

Aku nak story ni.

Jumaat lepas aku temankan kawan-kawan ofis ke Sg. Wang. Nak shopping kasut kat Nose, kaedahnya.

Al-kisahnya salah seorang kawan ofis aku ni ternampaklah dua orang perempuan yang menghisap rokok. Seraya dia mengeluarkan generalisasi bodoh bangangnya.

Fuck, aku benci betul. Sebab tulah aku malas nak berjalan dengan orang macam ni. Kalau tak bawak kang, sesat pulak korang kat BB tu.

Bertekak pun tak guna. Semoga tuhan menganugerahkan pemikiran yang luas kepada kau.



I miss my Sex and The City girlfriends. Hukhuk.

2 comments:

Anonymous said...

"sex & the city galfrend" adakah itu aku salah seorang nya ? yeyehhhh....its me its me....u shouldnt correct them~let them stay still in the cave.

cuqisz said...

yupe, u are sayang.