25 October 2011

Banyak sungguh benda aku nak update! OK bismillahirrahmanirrahim...

1. Masih guna E63 yang pandai on off dengan sendirinya [haha!]

2. Seminggu lebih menderita sakit kepala. Kata doktor, cluster headache yang normal bagi wanita. Gegendang telinga pulak ada darah sikit. Tapi tak bahaya, katanya.

3. Terus aku ke Pusat Rawatan Tradisional As-Syifaa untuk sesi urut satu badan. Setelah 2 tahun kot [erk?!]. Pergh, nasib baik tak sakit sangat macam yang aku pernah urut dengan makcik Seksyen 18 tu. Alhamdulillah lega kepala aku.

4. Pengembaraan paling bermakna dalam hidup aku iaitu ke Haramain, menunaikan fardhu umrah bersama keluarga pada 2010. Ada entri nanti, inshaAllah.

5. Jale-Jale The Series: Phuket 2009 & Pulau Tioman 2010. Matilah hutang entri! Hee.

6. Kali terakhir aku jalan-jalan adalah ke Bukit Tinggi, Pahang. Maaf tiada gambar menarik. Itupun setelah dipujuk Ibu untuk join Family Day jabatannya. Hasilnya, bonet kereta aku dihentam oleh resident resort tu >_<

7. Adik yang ketiga telah selamat bergelar suami. No, aku tak pakai bulu mata palsu. Bahahaha!

8. Kolestrol 5.94 [tidakkkk!] dan perlu kurangkan 26kg T_T

9. Lagi 3 bulan, 4 minggu & 2 hari aku akan menjadi halal kepada tunang a.k.a comot kesayangan aku. Doakan keberkatan Allah kepada kami, ya!

No comments: