25 June 2008

Wishlist!



Sempena ulangtahun kelahiran aku semalam, aku berfikir. Alangkah indahnya hidup aku jika dihujani dengan hadiah-hadiah berikut:

1. Pakej cuti-cuti Malaysia ke Pulau Sipadan.

2. Wedges Nine West. Preferably white :)

3. Dinner kat Alexis sambil menonton Mia Palencia. Dan dia nyanyi Happy Birthday untuk aku.

4. Tote bag yang bulky & berwarna-warni. Aku dah bosan dengan hitam.

5. Kek Chocolate Banana Secret Recipe. Sebab aku tak pernah merasa kek ni [kasihan aku kan?], dengar cerita sedap nak mampus.

*Berangan sat*


Kepada mereka-mereka yang ucap selamat kepada aku - di rumah, di pejabat, SMS, MMS mahupun di Facebook.

TERIMA KASIH.
THANK YOU.
TOCHE.
NANDRI.
GRACIAS.
SYUKRAN JAZILAN.
AHLAN WA SAHLAN. [eh?]

2 comments:

Anonymous said...

suma yg u wishing for, mmg tak dpt ler patik nak bagi.But,fyi~banana choc from secret recipe taste yucckkk.....tak sedap especially bila banana dia yg jenis dah masam-2.....grrrrrr....yg sedap sgt ialah raspberry cheese cake..marvellous!bravo!blasting!

cuqisz said...

utk pengetahuan am ko, sampai la ni aku belum merasa lagi choc banana tu. sekian :)